piątek, 2 sierpnia 2013

mr sterner

Witam,

mam na imię Kornel (znaczy Mr Sterner). Razem z koleżanką, która już się wcześniej przedstawiła, będziemy trochę gryzmolić, rozprawiać, dawać do myślenia, rozbawiać, radzić, wmawiać (żart), odradzać, gryzmolić, zachęcać, bagatelizować, wyśmiewać (znów żart) i gryzmolić. Nic nie pominąłem? Nic. Wszystko na tym blogu.

Tematy raczej zdrowie, (uroda od strony ms fair) technologie, trochę sportu, kultura, książki, muzyka. Jak pisałem wcześniej wszystko na tym blogu.

Znajdziecie tutaj coś dla kobiet, ale i męska strona nie pozostanie pusta. Taka była właśnie idea naszego blogu, abyśmy uzupełniali się męskimi surowiznami i kobiecymi słodkościami.

Póki co nie dam zdjęcia mojego, bo nie mam jakiegoś sensownego. Ach, te rymy gramatyczne. Kisiel w majtkach.

Pozdrawiam. I niech los zawsze Wam sprzyja.



1 komentarz: